Więcej o mojej pracy

Jak zwiększyć ilość klientów restauracji o 45% w dużym mieście?

Zobacz jak podszedłem do promocji restauracji z kuchnią wschodnią w samym centrum Wrocławia. Od zdefiniowania klienta, zaplanowania komunikacji z odbiorcami po budowę silnej marki w zaciekawiającej szacie graficznej.

Plan obejmował stworzenie zagadkowej szaty graficznej, zaangażowanie lokalnych twórców internetowych z branży gastronomicznej oraz regularne prezentowanie apetycznych dań na mediach społecznościowych.

Jaki był plan?

pokazać, że samarqand to unikalne miejsce

Opinia
strategia

Co było kluczowe?

  • Przedstawienie wizyty w restauracji jako sposób na nie tylko zaspokojenie głodu ale także na miłe spędzenie czasu
  • Promowanie zdrowego odżywiania, z racji, że restauracja serwowała dania grillowane przy małej ilości tłuszczu, podawane z zdrowymi dodatkami
  • Apetyczne zdjęcia i filmy dań oraz klimatyczne zdjęcia wnętrz
  • Promocja wśród lokalnych twórców internetowych, którzy polecali restaurację swoim odbiorcom 
  • Śledzenie konwersji dzięki internetowej rezerwacji stolika

Jak restauracja zwiększyła klientów o 45% i jakie rozwiązania zastosowałem?

Podchodząc do tego projektu, przede wszystkim skupiłem się na poznaniu klienta. Jest to restauracja z średnio-wysokimi cenami, dlatego trzeba było się skupić na przedstawieniu produktu jako wyjątkowego. Postawiliśmy przede wszystkim na zaciekawiający klimat treści, liczne kolaboracje z twórcami internetowymi z Wrocławia oraz organizacją wydarzeń tematycznych.

ROAS: 8.0

Z reklam na rezerwację stolika. 1 zł wydana na reklamę przynosiła około 8 zł zysku.

wyniki sprzedaży

Jakie efekty przyniosły moje działania?

Efekty pojawiły się już w pierwszym miesiącu. Odwiedziny twórców internetowych to bardzo dobra metoda na szybkie przełożenie działań na efekt. Mają oni swoich wiernych odbiorców, którzy z polecenia zainteresowali się marką tej restauracji.  Ważnym czynnikiem była także piękna strona internetowa, która zachęcała odbiorców do odwiedzenia restauracji.

CO JESZCZE

Parę projektów graficznych...

Przy tym projekcie projektowałem, także całą szatę graficzną na menu, ulotki, banery oraz naklejki na szyby. Zawsze zwracam uwagę na każdy detal brandingu, aby wszystko prezentowało się estetycznie.

Są dwie opcje

Napisz SMS

662 760 579

Zostaw numer, a ja zadzwonię

Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć