Zobacz jak podszedłem do promocji restauracji z kuchnią wschodnią w samym centrum Wrocławia. Od zdefiniowania klienta, zaplanowania komunikacji z odbiorcami po budowę silnej marki w zaciekawiającej szacie graficznej.
Plan obejmował stworzenie zagadkowej szaty graficznej, zaangażowanie lokalnych twórców internetowych z branży gastronomicznej oraz regularne prezentowanie apetycznych dań na mediach społecznościowych.
pokazać, że samarqand to unikalne miejsce
Podchodząc do tego projektu, przede wszystkim skupiłem się na poznaniu klienta. Jest to restauracja z średnio-wysokimi cenami, dlatego trzeba było się skupić na przedstawieniu produktu jako wyjątkowego. Postawiliśmy przede wszystkim na zaciekawiający klimat treści, liczne kolaboracje z twórcami internetowymi z Wrocławia oraz organizacją wydarzeń tematycznych.
Z reklam na rezerwację stolika. 1 zł wydana na reklamę przynosiła około 8 zł zysku.
Efekty pojawiły się już w pierwszym miesiącu. Odwiedziny twórców internetowych to bardzo dobra metoda na szybkie przełożenie działań na efekt. Mają oni swoich wiernych odbiorców, którzy z polecenia zainteresowali się marką tej restauracji. Ważnym czynnikiem była także piękna strona internetowa, która zachęcała odbiorców do odwiedzenia restauracji.
Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć
pisz na e-mail: kontakt@jakubpatera.pl