Więcej o mojej pracy

Jak zbudować markę agencji rekrutacyjnej, aby zachęcała kandydatów?

Zobacz jak od zera zbudowałem markę agencji rekrutacyjnej. Projekt zawierał stworzenie całego brand’u, od strony intrenetowej, banerów, ulotek, postów po strategie pozyskiwania nowych kandydatów oraz optymalizację procesu wdrożenia pracownika.

Plan obejmował tworzenie postów z ofertami pracy, reklamę lokalną oraz reklamy płatne na pozyskanie kandydatów

Jaki był plan?

agencja którą lubisz

A3
strategia

Co było kluczowe?

  • Lokalna promocja: roznoszenie ulotek, reklama na telebimie oraz banery w ruchliwych miejscach
  • Zaprojektowanie profesjonalnego logo, strony oraz szaty graficznej, która zapadała w pamięć
  • Regularna promocja marki na grupach facebook’owych, gdzie dodawane były oferty
  • Zautomatyzowanie procesu przyjęcia, procesowania oraz zrekrutowania kandydata
  • Zaprogramowanie odpowiedniej strony internetowej, która pozwalała sprawnie zarządzać ogłoszeniami oraz użytkownikami
  • Trafne targetowanie reklam płatnych na specjalistów technicznych

Jak udało się zbudować silną markę wśród agencji rekrutacyjnych?

Dzięki reklamom płatnym na facebooku i LinkedIn trafiliśmy do aktywnych poszukiwaczy pracy i firm. Lokalne zaangażowanie, jak sponsoring wydarzeń czy banery oraz reklamy, umocniło naszą obecność w społeczności. Regularne i wartościowe treści na mediach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, pomagały budować zaangażowanie i budować relacje z naszą społecznością.

ROAS: 30.0!

Przy jednej kampanii udało mi się osiągnąć wynik zwrotu x30

wyniki sprzedaży

Jakie efekty przyniosły moje działania? Czyli wyniki w liczbach

Efekty pojawiły się już w pierwszym miesiącu. Odwiedziny twórców internetowych to bardzo dobra metoda na szybkie przełożenie działań na efekt. Mają oni swoich wiernych odbiorców, którzy z polecenia zainteresowali się marką tej restauracji.  Ważnym czynnikiem była także piękna strona internetowa, która zachęcała odbiorców do odwiedzenia restauracji.

CO JESZCZE

Parę projektów graficznych...

Przy tym projekcie głównie skupiałem się głównie na przygotowaniu wyrazistej marki, oprawionej w kolorystykę, którą prosto zapamiętać.

Są dwie opcje

Napisz SMS

662 760 579

Zostaw numer, a ja zadzwonię

Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć