Zobacz jak od zera zbudowałem markę agencji rekrutacyjnej. Projekt zawierał stworzenie całego brand’u, od strony intrenetowej, banerów, ulotek, postów po strategie pozyskiwania nowych kandydatów oraz optymalizację procesu wdrożenia pracownika.
Plan obejmował tworzenie postów z ofertami pracy, reklamę lokalną oraz reklamy płatne na pozyskanie kandydatów
agencja którą lubisz
Dzięki reklamom płatnym na facebooku i LinkedIn trafiliśmy do aktywnych poszukiwaczy pracy i firm. Lokalne zaangażowanie, jak sponsoring wydarzeń czy banery oraz reklamy, umocniło naszą obecność w społeczności. Regularne i wartościowe treści na mediach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, pomagały budować zaangażowanie i budować relacje z naszą społecznością.
Przy jednej kampanii udało mi się osiągnąć wynik zwrotu x30
Efekty pojawiły się już w pierwszym miesiącu. Odwiedziny twórców internetowych to bardzo dobra metoda na szybkie przełożenie działań na efekt. Mają oni swoich wiernych odbiorców, którzy z polecenia zainteresowali się marką tej restauracji. Ważnym czynnikiem była także piękna strona internetowa, która zachęcała odbiorców do odwiedzenia restauracji.
Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć
pisz na e-mail: kontakt@jakubpatera.pl